Tablica ogłoszeń

1. Szablon zrobiła Tsuki, za co jej bardzo dziękuję ;3
2. Bardzo ładnie proszę nie nominować mnie do zabaw pokroju Liebster Award. Bardzo mnie one cieszą, ale jestem zbyt leniwa, żeby to wszystko wypełniać.
3. Wszelkie reklamy proszę dodawać do zakładki SPAM.
4. Notki będą się pojawiały co niedzielę.

sobota, 7 grudnia 2013

Info no.2

No więc tak...
To, co zamierzam zrobić zawieszeniem nie jest... Przynajmniej dla mnie ;)
Chcę sobie na spokojnie napisać parę rozdziałów w przód, wszystko dokładniej przemyśleć i pokazać Wam o wiele lepsze rozdziały niż dotychczas ^^ Myślę, że po Nowym Roku już będzie okej :3
Bardzo Was przepraszam, że cały czas musicie tyle czekać - mnie samej się to nie podoba. Dlatego jak tylko ten rok się skończy i ja zakończę wszystko, co trzeba, spodziewajcie się nowego rozdziału ^^
Mam nadzieję, że nie jesteście aż tak źli :c 
Wszystkie pretensje przyjmę na klatę xD Piszcie w komentarzach, na GG, maila, na FB.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko ^.^

Pisząc ten post, czuję się podobnie jak oni xDD 

10 komentarzy:

  1. Hah... A ja się bałam, że zawiesisz XD

    Normalnie bym do Cb napisała na gg, ale... Boję się Cb i jesteś wielkim fejmem ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boisz się? Mnie?! Q^Q Ale ja jestem zupełnie niegroźna! Naprawdę! TT^TT Ktoś to chyba może potwierdzić jakoś czy coś... xD

      Usuń
  2. Trochę mi smutno, bo dopiero co zaczęłam czytać, a tu coś w rodzaju zawieszenia. Ale i tak będę tęsknić...

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wat? To ja tu zobaczyłam specjalnie Fma:b, czekam na nową notkę aby zacząć komentować i tu dupa. No normalnie foch forever xDDD W każdym bądź razie. Poczekam jeszcze trochę~~ Taa znaj mą łaskę <3 Więccc~~ Powróć szybko, co? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już biorę się do pisania! *^* Postaram się zrobić to jak najszybciej! ;3

      Usuń
  4. Jak to? Jak to? Jak to? Jeszcze miesiąc czekania? nie no ja nie wytrzymam! Dawno już nie spotkałam bloga który tak bardzo mnie zainteresował. Bardzo mi się podoba jak piszesz i z niecierpliwością czekam na rozdziały :)

    Pozdrawiam :*
    Anonimowa czytelniczka

    < żadko komętuję ale zawsze czytam ;) >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ^^ Już piszę kolejny rozdział, staram się wymyślić coś sensownego ;)

      Też pozdrawiam =^.^=

      Usuń
  5. A tak w ogóle, kiedyś pytałaś o jakieś katalogi i mam:

    http://rejestr-blogow.blogspot.com

    Szczerze mówiąc, tam można wszystko zgłaszać. FMA też tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń